Va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu o parere, intampin urmatoarea problema.
Am primit cadou un Telefon care a fost cumparat de catre nasul meu de casatorie, telefonul sa stricat , am fost la magazinul lor, au trimis telefonul in service, am primit raspuns ca telefonul nu se mai poate face deaorece nu se mai importa acest gen de telefon si nu mai au piese pe stoc, asa ca ma invita sa imi aleg un alt telefon care sa fie aproximativ cu aceleas performane ca si telefonul meu ( cel stricat ) . Ok, oana aici totul oki , cnad merg la la magazin, cei de acolo nu vor sa imi ofere aceasta posibilitate deoarece vor sa vina Titualrul, ( specific ca titualrul se afla in Italia la munca si nu poate veni ) asa ca nu vor sa imi schimbe telefonul si ma invita sa imi fac abonament la ei si sa imi cumpae eu altul. Va rog mult sa imi spuneti ce pot face eu acum ? am tot sunat si la serv: clineti , dar cei de acolo imi spun ca nu pot face nimic, sa depun reclamatie daca nu sunt de acord cu ei ... Nu mai stiu ce sa fac .....
Legal ei au dreptate. Titularul e titular [Editat - nu discutam persoana juridica, multumesc pentru intelegere].
Incercati sa ii amenintati ca de nu va servesc pe dvs, titularul o sa ceara reparatia acelui telefon sau sa primiti exact acelasi model de telefon, chiar daca ei zic ca nu-i posibil.
Mai intai insa incercati sa scrieti un email sefului de reprezentanta de unde ati luat telefonul in care sa ii explicati frumos situatia si poate acesta va fi un om intelegator. Succes!
Multumesc pt parerea Dvs
Dar am luat legatura cu sefa de la magazinul de unde a fost achizitionat telefonul, dar foarte aroganta a spus ca ma invita sa imi fac un abonament si sa imi cumpar alt telefon. Deci , telefonul a fost la ei in service, dar cum ca acest model Toshiba Tg01 nu il mai importa am primit raspuns ca ma invita la magazin sa aleg un alt model, Din pacate am vb azi cu nasul meu si el a zis cu parere de rau ca nu poate veni in romania pt ca munceste...in opinia mea asta e o nesimtire maxima..
[Editat - nu discutam persoana juridica, multumesc pentru intelegere] Din pacate mereu ei sunt acoperiti de acte si cand sunt de vina zic, in cel mai bun caz 'ne cerem scuze' si atat. De aceea eu, de cate ori am ocazia, fac tam-tam si reclama proasta celor care au atitudinea semnalata de dvs.
Si dijn pacate nu stiu la cine sa mai apelez, acesta e raspunsul din partea OPC Cluj
""Buna ziua.
Conform Legii 449/2003, vanzatorul este cel care raspunde de conformitatea produsului, in cazul in dvs. Orange Ploiesti.
Asadar, in situatia dumneavoastra va recomandam sa contactati persoana mentionata in factura, cu atat mai mult cu cat la mijloc poate fi o prelungire de contract.
De asemenea, orice reclamatie de face in nume propriu, existand neconcordanta intre numele petentului(dumneavoastra) si cel ce figureaza ca titular al relatiei comerciale.""
Va rog daca se poate as avea nevoie de o parere, mai pot face ceva ????