Bun ziua!Va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema
Sunt asociat intr-o societate nou infiintata si as vrea ca noi,cei doi asociati sa fim angajati in functia de administrator.Se poate?Cum se procedeaza si ce impozite vom plati?Multumesc pt raspuns
Nu doar in Bucuresti angajatorii cred ca daca contabilul stie sa faca un stat de plata este un specialist in relatii de munca si de ce sa mai cheltuie un ban daca tot stie contabilul sa intrebe pe la ITM ,CAS ,CNPAS cum se faca " aia" cum se face "aialalta".................:P, si hop si noi sa-i "luminam" aici pe forum..............=D> nu ar fi pacat de cheltuiala?;)
@ adelaida_07
Subscriu in totalitate la ceea ce ai postat :) .... nu am nimic cu ei, dar sunt de parere ca fiecare persoana ar trebui sa-si faca meseria aleasa.
adelaida_07 si elis:
1. Cand zic ceva de o categorie profesionala, niciodata nu consider ca ma refer la toti membrii ei. Doar perceptia este ca ii inglobeaza pe toti.
2. Firmele de contabilitate din orasul meu se ocupa si de resurse umane si, din pacate, nu au rezultate bune in acest domeniu. Ma suna sa ma intrebe cum sa faca si sa dreaga, bineinteles pe gratis. Unii dintre clientii mei au incetat contractele de consultanta cu mine pentru ca firmele de contabilitate au spus ca o fac si pe inspectorii RU Am refuzat sa mai dau consultatii gratis la aceste firme de contabilitate (ca nu vor sa faca contracte de consultanta cu mine) si acum ma cauta iar fostii mei clienti dar... tin si eu la pret.
Prin contract de administrare, incheat intre societate si administrator, contributiile se vor retine si se vor vira, aferent salariului stabilit prin contract.