Administratorul unei societati poate fi renumerat in baza hotararii generale a asociatilor iar sub aspect juridic cred ca mai repede trebuie sa vorbim de un contract de mandat sau de administrare. Conventia civila se utilizeaza pentru alt gen de prestatii si nu cu caracter de continuitate. Ceea ce a spus florinturtulet este perfect valabil, dar sa nu cumva sa credeti ca nu veti avea raspundere pentru ca nu sunteti renumerata.
Sub alt aspect, trebuie sa aveti grija ca societatea pe care dvs vreti sa o administrati sa nu intre intr-o concurenta neloiala cu societatea unde aveti cartea de munca.
va multumesc pentru raspunsurile de pana acum si reformulez: as prefera sa fiu platita :) insa nu vad cu ce ma ajuta daca platesc de doua ori asigurari de sanatate (pt. ca asistenta medicala nu va fi mai buna), de doua ori somaj (pentru ca nu voi beneficia din moment ce lucrez si la alta firma) cat despre pensie, sincer nu cred ca voi apuca s-o incasez, mai ales daca se mareste varsta de pensionare. Deci, cum pot administra aceasta firma si sa platesc doar 16% impozit?