Pe coloana "incasari" se inregistreaza incasarile din vanzari/prestari servicii..etc si pe coloana "plati" se inregistreaza chitantele cu care ati facut diverse plati(marfuri,materii prime sau alte cheltuieli, alte achizitii: obiecte de inventar, mijloace fixe,plati furnizori diversi: apa/canal, telefon,benzina etc). Din total incasari zilnice se scade total plati zilnice si rezulta soldul zilei respective.
Eu am un SRL prestarii servicii...sa inteleg ca e nevoie sa scriu toate bonurile si facturile pe care le-am incasat, apoi la Plati scriu bonurile cu cheltuieli, dupa care scriu Z-ul scad cheltuielile din Z si imi iese SOLD-ul ?
Sau scriu pur si simplu la incasari Z-ul apoi la Plati cheltuielile, le scad din Z si imi iese SOLD-ul ?
Va multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.