avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 816 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Alcool la volan, consecinte
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Alcool la volan, consecinte

am fost oprit de politie si am fost depistat cu o concentratie de alcool de 0,47% in aerul expirat si am fost dus la INML pentru probe biologice. Inrebarea mea este: In urma rezultatelor se calculeaza alcoolemia pe care ai avut-o in momentul in care ai suflat in aparat? din pacate eu sunt si "incepator", cam in ce masura ma va afecta lucrul acesta? cu respect, va multumesc
Cel mai recent răspuns: ericqwe , utilizator 13:22, 3 Aprilie 2012
datele privind inaltime, greutatea, tipul de alcool consumat, etc. au fost trecute in buletinul de recoltare in momentul cand am fost dus la INML pt prelevarea probelor de sange si pe care ulterior le-am mai declarat odata la politie dupa aflarea rezultatelor. Ideea este ca nu eu am solicitat recalculare ci dl politist care se ocupa de dosar. Am fost sa platesc taxa de recalculare la INML dupa care am revenit cu chitanta la dansul pt ca asa mi-a spus. N-am murit aproape 3 luni pana am aflat rezultatul analizelor, poate nu mor nici 2-3 luni de acum incolo pana vine rezultatul recalcularii.
Daca dl politist a cerut calcularea retroactiva nu putea sa va oblige pe d-vstra sa platiti,aceasta se plateste din banii ministerului,cu riscul sa ma repet cred ca a facut asta din ratiune de timp,daca plateste ministerul poate sa dureze foarte mult,se face decontarea greu.Indicat pentru d-vstra ar fi sa fiti asistat si reprezentat de un avocat specializat in toata aceasta perioada. Sa inceput urmarirea penala impotriva d-vstra?