Buna ziua,
Mi-am cumparat o masina in vara anului trecut, am dus-o la un service autorizat [Editat - in forum este interzisa publicarea numelui firmelor sau insitutiilor care va nemultumesc] sa-i schimb distributia (acolo lucra un prieten,care a si lucrat ,,pe" masina). Mi-a montat distributia cumparata din alta parte, nu de la service-ul lor, si am primit o garantie pentru manopera de 3 luni.
Dupa 5 luni am avut alta problema la masina, am dus-o in alta parte, unde mi-au aratat o noua ,,surpriza": motorul statea intr-o parte => Mi-a picat repede fisa ca atunci cand s-a pus distributia mecanicul a desfacut motorul din surubele ce-l sustineau. Am mers cu masina la service si le-am aratat .Mecanicul a vazut ca motorul statea intr-o parte, un surub din trei ce tinea motorul era rupt ,iar al doilea fiind desfacut. Asta nu era tot,din cauza motorului lasat intr-o parte si cureaua de distributie sa ,,frecat" de ce nu trebuia si a inceput sa se deteriorizeze. Daca nu mi arata cel de-al doilea mecanic ca motorul masinii statea intr-o parte eu nu-mi dadeam seama nici acuma si mergeam cu masina existand riscul ca acesta sa cada. Garantia mi-a expirat iar patronul service-ului nu doreste sa mi remedieze problema (eu observand acest lucru dupa 5 luni).
INTREBARE: SA MERG LA PROTECTIA CONSUMATORULUI?!
In instanta n-as vrea sa ajung deoarece am mai avut nu de mult un proces care a durat aproape 2 ani.
Sesizand protectia consumatorului sper sa le trimita ceva controale. Precizez ca nu sunt singurul client nemultumit care a trecut pe la service-ul lor.
Eu pentru manopera am primit factura , dar celorlalte cunostinte de ale mele nu le-au dat nici factura nici bon de casa.