buna ziua!lucrez intr-o institutie bugetara si ma confrunt cu urmatoarea problema:am fost chemat de catre conducerea directiei care mi-a comunicat faptul ca,pentru 6 luni,trebuie sa ma ocup de altceva decat ceea ce fac in mod curent,cu modificarea fisei postului!in principiu am fost de acord,dar in momentul in care a trebuit sa schimb biroul am fost trimis intr-o camera,sa-i spunem asa, in care e depozitata hirtia de copiator,in care s-au inghesuit un mini-birou,un scaun si un pc vai soarta lui!in urma refuzului meu de a ma muta si a discutiei purtate cu directoarea adjuncta,spunindu-i ca astea nu sunt conditii de munca,stimabila mi-a spus ca daca nu-mi convine sa fac o nota raport!in conditiile in care toti ceilalti angajati beneficiaza de toate conditiile necesare (mobilier decent,tel/fax,pc-uri,net s.a.) se poate considera discriminare,rea-vointa sau cum s-o numesc?daca da,ce se poate face?
faceti o nota-raport, in care ii explicati sefei ca , in conformitate cu prevederile art. 37 din legea nr.188/1999, autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să asigure funcţionarilor publici condiţii normale de muncă şi igienă, de natură să le ocrotească sănătatea şi integritatea fizică şi psihică.
:)
acum a intervenit o alta problema:incepind cu data de 16.01 am intrat in concediu medical,primul in cei 10 ani de munca!azi,18.01,ma suna o colega de la serviciu si-mi spune ca din dispozitia verbala a directoarei mi-au fost mutate lucrurile personale din biroul in care imi faceam treaba in locatia sus-amintita!aceasta fapta se poae incadra undeva,fiind in cm?mersi din nou pt raspuns,di scuzati insistenta,n-am gasit prin lege asa ceva si m-am saturat de dispozitiile unor persoane puse in functii pe criterii politce!