Mi-a fost furat telefonul mobil,am anuntat acest lucru pentru a mi se bloca cartela,iar cind am primit alta cartela am intrebat daca mi-a fost folosit telefonul in mod fraudulos.Mi sa spus ca nu,am primit alta cartela dar a doua zi am primit un mesaj SMS de la firma care ma anunta ca de plata 800 de lei pentru convorbirile care sau efectuat.Am intrebat la serviciul relatii cu clientii ce am de facut si mi sa spus sa depun o plangere penala la politie,sa le dau numarul de dosar pentru a nu mi se adauga penalitati la factura.Am efectuat doua plati in contul acestei facturi dar am constatat ca in ciuda asigurarilor ei tot mi-au calculat si penalitati care devenisera asa de mari ca nu mai puteam tine pasul cu sumele care se inmulteau.Am incercat sa primesc o lamurire de la ei,dar singurul raspuns ce l-am primit a fost o scrisoare in care ma anuntau ca problema mea va fi analizata pentru gasirea unei solutii amiabile de rezolvare(eu le cerusem sa imi indice un mod de plata in rate) si ma asigurau de disponibilitatea lor de a veni si sprijini problemele abonatilor,urmat la cateva zile de o somatie prin care eram amenintat ce consecinte voi fi nevoit sa suport daca nu voi plati o suma de vre-o 1700 lei.Nici vorba de faptul ca eu eram dispus sa platesc factura initiala,dar in rate,pentru a nu imi pierde numarul de telefon.As dori sa stiu daca penalizarile acesteasunt legale din moment ce am mi sa spus ca in urma deschiderii unei actiuni penale,acestea nu imi vor mai fi calculate?
Cine va promis dvs ca veti fi scutit de penalitati?Aveti un inscris in acest sens?Trebuie dovedit ca nu dvs ati efectuat acele convorbiri in valoare de 800 lei caci este simplu sa dam tel furat atunci cand factura este prea mare.Plata in litigiu va fi calculata de la data furtului si pana cand ati anuntat compania de telefonie mobila in vederea blocarii cartelei,numai ca data furtului trebuie dovedita.De obicei,aceasta perioada este determinata de organul de cercetare penala,dar asta se intampla in cazul in care faptuitorul este identificat.
Ati spus ca de la 800 lei ati ajuns la 1700 lei,asta insemnand peste 100% penalitati pentru neplata.In cat timp au fost acumulate aceste penalitati?Parerea mea este sa va adresati companiei de telefonie mobila pt blocarea cartelei din nou in sensul in care sa fie blocate numai apelurile de iesire pana la solutionarea cauzei pt a nu acumula si alte datorii sau pt a identifica daca nu cumva sim-ul cartelei a fost clonat.Ar fi bine sa dovediti companiei de telefonie mobila ca in perioada in care considerati ca nu ati fost in posesia tel,de la nr dvs de tel,s-au efectuat apeluri catre nr necunoscute pt dvs.Acest lucru se dovedeste prin un cumul de facturi detaliate in care acele nr sa nu fie regasite pe intreaga perioda contractuala.