Buna ziua! In primul rand tot respectul pentru ceea ce faceti aici! Am si eu cateva intrebari:
1. Daca in perioada aprilie 2010 - februarie 2011 am avut deschis un PFA in sistem real si pe care l-am inchis, anul acesta il mai pot redeschide?
2. Un angajat cu norma intreaga, cu carte de munca si contract de munca pe termen nelimitat poate emite o factura pe PFA firmei angajatoare?
3. Dar daca nu este angajat cu norma intreaga la firma respectiva?
4. Daca este angajat cu norma intreaga, pana la urma ce se mai plateste pe langa impozit (sanatate, cas, somaj etc)?
5. Am inteles ca ar exista o scutire de 50% din impozit. Se aplica la PFA in sistem real sau numai la PFA cu norma de venit?
6. In ce conditii s-ar aplica aceasta reducere?
7. La un PFA se pot adauga mai multe coduri CAEN?
8. Care coduri CAEN sunt neplatitoare de TVA si cum le gasesc?
Va rog, daca se poate, ca la punctele 2, 4 si 8 sa-mi trimiteti o referire la un text de lege sau ceva oficial!
Va multumesc anticipat!
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.