Aici ar putea fi o problemă.
1. Va trebui, în primul rând, să faceţi anumite demersuri la Poşta Română pentru a urmări cursul corespondenţei.
Pentru astfel de situaţii, Poşta Română pune la dispoziţie serviciul Track&Trace, disponibil aici:
[ link extern ]
În câmpul liber, introduceţi numărul de prezentare (ex: RN958170325RO)
Veţi primi un răspuns de genul:
Track&Trace
urmarire electronica
Utilizare
Inapoi
Data (ZZ LL AAAA) Ora (HH:MM) Starea trimiterii
05.01.2012 18:20 Primit de la expeditor - Oficiul Postal Bucuresti 3
06.01.2012 10:13 In prelucrare - Oficiul Postal Bucuresti 3
06.01.2012 20:06 In prelucrare - BSI Bucuresti
06.01.2012 23:22 Pregatit pentru export - BSI Bucuresti
07.01.2012 01:47 Expediat din Romania - BSI Bucuresti
Vă sfătuiesc şi să vorbiţi cu cei de la Poştă, pentru mai multe detalii.
2. În cazul în care corespondenţa s-a pierdut (!!!) este necesar
să refaceţi cererea în forma în care a fost trimisă iniţial. Veţi ataşa factura Poştei Române, dovada de ieşire din tară furnizată de Track&Trace., precum şi o expunere a situaţiei.
Dacă aţi ieşit din termenul de 6 luni, nu este o problemă gravă, dar va trebui să demonstraţi CEDO introducerea cererii în termen, bazându-vă pe documentele de mai-sus. Conform interpretării Art. 47 pct. 5 din Regulamentul Curţii, data aplicaţiei este data depunerii prin poştă, pur şi simplu veţi face dovada că aplicaţia a fost depusă în respectivul termen, dar nu a ajuns din împrejurări mai presus de voinţa dvs.
Succes