Buna ziua.Rog pe cei ce ma pot ajuta sa o faca intrucat nu mai stiu cum sa rezolv problema ce ma framanta de citeva luni.Am un abonament pe o perioada de 2 ani la o soc. de prest.servicii internet(perioada contr:nov.2010-nov.2012).Dupa primele 3 luni au aparut probleme cu conectare la inter.ca apoi din aug.2011-nov.2011sa nu mai am acoperire -emisie internet in zona mea,platind facturi pentru un serv.de internet inexistent.Am sesizat furnizorul de serv. internet de situatia reala prin e-mailuri,scrisori rec,convorbiri telef.solicitind in scris si in format electronic rezil.contr. de prestari serv.internet.Nici un raspuns din partea furn. sev. internet desi au trecut 45 zile.Nu mai stiu ce se mai poate face,mai platesc facturile desi de doua luni nu am reusit sa ma mai conectez la internet.S-auzim numai de bine.
Intro situatie asemanatoare, avand in contract clauza prin care se sista de la plata abonamentul pe durata zilelor in care nu am avut acces la internet, am solictat reducerea in baza reclamatiilor inregistrate si am platit la jumatate costul abonamentului lunar. Intamplator, contractul expira in termen de 2 luni de la cele intamplate si am ales sa contractez serviciile altui furnizor cu care nu am mai avut probleme.
La expirare, am reziliat contractul cu cei cu probleme si am rezolvat situatia.
Sper sa puteti rezolva rapid si fara costuri prea mari problemele aparute.
L.C.
Multumesc pentru raspuns,vreau doar sa mentionez ca la ultima dicutie telefonica cu un reprezentant de la serv. internet mi s-a confirmat telefonic ca nu exsista acoperire internet in zona mea si chiar mi-a sugerat sa trimit ocerere de reziliere contr. internet.M-am conformat am trimis cererea in scris cu confirmare de primire si nici un raspuns din partea furnizorului serv. internet.Nu vine nici un reprezentant acasa la mine fiinca cunosc situatia cu internetul.O zi buna tuturor
La final si eu am rezolvat mergand personal la sediul furnizorului. Va recomand sa va prezentati la ei cu cererea de reziliere a contractului pentru incapacitate de furnizare a serviciilor. Pentru linistea mea, am rugat casierul sa confirme cu stampila si semnatura o copie a cererii mele de reziliere (pe care o am si acum) pentru a ma proteja in cazul unor eventuale pretentii de plati viitoare...
L.C.