Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua.Ma numesc P. CONSTANTIN din BOTOSANI si vreau sa va aduc al cunostinta urmatoarele:
In 2005 am facut un credit cu buletinul la magazin pentru achizitionarea unei masini de spalat in val. de 1099 ron.Mi s-a stabilit o rata de 30 ron pe o perioada de 5 ani.Nu am primit nici un contract ci doar o cerere de amitere card .Am platit ratele cu mici intarzieri ,motiv pentru care ma penalizau cu 30 ron.Dar nu asta e problema,ci faptul ca eu pe acel card aveam o suma de bani,1950 ron,suma pe care eu nu am solicitat-o ,nu am un contract cu ei pentru aceasta suma.Mai mult ca atat eu nu am cod PIN LA ACEST CARD, DREPT URMARE NU AM CUM SA EFECTUEZ ALTE OPERATIUNI.Am ajuns la o depasire limita credit de -2500ron in conditiile in care eu am achtat in jur de 4500ron iar conform ultimului extras de cont figurez cu SUMA SCADENTA IN VIITOR 0ron.Nu pot sa recunosc aceasta suma de bani intrucat nu am certitudinea clara ca ei au existat pe acest card-nu am cod PIN si nici vreo cerere in acest sens sau vreun act cu semnatura mea precum ca l-am primit.Ce ma sfatuiti?
Va multumesc anticipat:((
Buna seara
am facut plangere la opc,dar in urma sesizarii m-au sunat cei de la sc nebancara sa le platesc jumatate din suma.Eu nu pot lua nici o decizie pentru ca nu trebuia sa primesc raspunsul opc?Sa cred ca e o capcana din partea sc negancara?Ma suna maine ,ce ma sfatiuti sa le spun?
nu stiu daca ati decis, imi pare rau ca nu am reusit sa va raspund in timp.
Psoibil sa fie o capcana, daca va mai suna spuneti-le sa va transmita in scris toate documentele din care rezulta ca trebuie sa achitati sumele pretinse.
Si obligatoriu le cereti sa trimita si contractul semnat de dvs. Cred ca pe spatele cererii exista mai multe paragrafe care tin loc de contract, sa vedem ce scrie acolo. Din moment ce dvs. nu ati folosit suma respectiva, cereti sa va trimita un extras cu toate operatiunile facute pe acel cont. Chiar daca nu ati avut cod PIN, se pot face de ex. plati on-line care nu necesita acel cod.
Multumesc pentru sfat
Stiti ce au facut netrebnicii?Daca ramaneam in urma cu rata ,chiar si pentru o zi ma penalizau cu 45ron.Si ce credeti ce faceau? Imi scadea 45ron din limita de credit ,cardul era activat ,iar eu cica trebuia sa intregesc suma limita credit cu 45ron plus dobanda la acesti bani.Nu stiu cat e de legal/Sunt de acord cu penalizarea ,dar pentru ce sa dau dobanda?La ce?
Ei au penalizare de intarziere/plata in avans 45 ron/luna (nu conteaza numarul de zile). Daca in contul dvs. existau acei bani (ca linie oferita de ei), ei retineau banii din cont (erau pusi acolo la dispozitia lor), iar dvs. vi se diminua linia cu acea suma. Dvs. platiti dobanda la suma extrasa din linia de credit, si nu la penalizare. Daca de ex. aveti un cont curent la o banca unde aveti o suma de bani depusa de dvs si avetio o rata la aceeasi banca cu scadenta pe data de x, la data de x ei isi retin banii din soldul de pe cont, urmand ca dvs,d aca vreti sa va reintregiti acel sold, sa vi-l realimentati.
Probleme societate
ramo23i
Buna. Am si eu o problema cu EFG retail services. In iunie 2008 am achizitionat in rate niste produse electrocasnice de la Media Galaxy. Promotia din momentul ... (vezi toată discuția)