avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 544 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

indemnizatie crestere copil

Buna ziua
As dori sa stiu daca am contract pe perioada determinata ,acum sunt in concediu medical de risc maternal,firma poate sa imi intrerupa contractul de munca.
Mentionez ca am 10saptamani de sarcina ,iar contractul expira in luna martie
VA MULTUMESC.



Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:33, 23 Ianuarie 2012
Daca nu se decide prelungirea duratei acestuia, atunci acesta va inceta de drept la data expirarii duratei pentru care a fost incheiat .... angajatorul nu este obligat sa va prelungeasca durata c.i.m.

In cazul in care nu se prelungeste durata, atunci aveti posibilitatea sa beneficiati de somaj ... din somaj puteti intra in CCC.
VA MULTUMESC
SI ASA VREA SA VA MAI INTREB DACA TREBUIE SA MA DEA FIRMA IN SOMAJ.DACA NU,.VA ROG SA IMI SPUNETI CUM POT PROCEDA.
In cazul in care c.i.m. inceteaza la data expirarii duratei pentru care a fost incheiat , dvs puteti beneficia de somaj daca indepliniti si conditia stagiului minim de cotizare - minim 12 luni in ultimele 24 de luni premergatoare datei depunerii cererii la somaj -.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract peperioada determinata si sarcina alexa_silvy alexa_silvy Va rogmult sa ma ajutati cu un raspuns. Am lucrat la o companie timp de 2 ani si jumatate fara intrerupere cu CIM pe perioada nedeterminata. Din iunie am ... (vezi toată discuția)
Contract de munca perioada determinata akyla akyla am avut un contract de munca pe perioada determinata (4 luni) care se incheie pe 10 august 2011....in contract scrie ca trebuie sa fiu anuntata cu 20 de zile ... (vezi toată discuția)