buna seara,
am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv, lucrez la o firma care se ocupa cu vanzare de produse pe care le primesc de la diversi furnizori cu factura, in urma cu cateva zile am primit marfa si unele produse ereau defecte , am facut cerere de retur marfa , dar ei nu mai dau produse in schimbul celor defecte ci la urmatoarea factura scad valoarea lor din totalul facturi (factura vine cu pretul total iar chitanta cu diferenta din stornare), am facut nota de receptie la factura dar cum justific diferenta dintre factura si chitanta si cum scad piesele pentru care am nota de receptie dar ele nu mai exista pentru ca le-am stornat?
notele de receptie le fac de mana nu pe calculator.
multumesc anticipat
In baza neconformitatii constatate in nota de receptie, trimiteti inapoi produsele defecte, insotite de aviz de expeditie. Daca le-ati inregistrat in sistem, in baza acestui aviz le scadeti din gestiune.
In mod normal, ar trebui sa va trimita o factura de storno cu produsele neconforme, sau macar ca aceste produse sa se regaseasa cu minus pe urmatoarea factura de marfa. In acest fel nu veti avea probleme cu valoarea de pe chitanta.
Pe nota de receptie trebuia sa le treceti pe verso, la constatare de diferente si neconformitati si sa nu le inregistrati, le trimiteti inapoi la furnizor insotite de un aviz de expeditie. Inteleg ca initial le-ati inregistrat si atunci, asa cum va spuneam mai sus, trebuia sa le scadeti din gestiune pe baza avizului.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Urgent- retur marfa
louisa
Va solicit ajutorul intr-o problema delicata.
Intr-un proces privind un debit existent debitorul afirma in instanta ca marfa ce i-a fost livrata a fost ... (vezi toată discuția)
Facturi cu minus
fanietta
Buna, as avea doua intrebari pentru o II, comert cu amanuntul
1. Pentru facturile cu minus ar trebui trecut in raportul de gestiune la iesiri valoarea de ... (vezi toată discuția)