avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită executare silita
Discuție deschisă în Executare silită

executare silita

Buna.
Am apelat la un executor judecatoresc pentru a recupera o suma de bani imprumutata. As dori sa stiu daca, in calitate de creditor, este necesar sa cer partajarea bunului imobil pe care il detine debitorul impreuna cu sotia sa?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: ana_mama , utilizator 10:08, 16 Februarie 2012
Da
DA. si eu sunt mecanic auto, dar...in particular. Interesant colegUL vroiam sa spun. :) Dat fiind mesajul privat, am remarcat eroarea, pe buna dreptate, ...n-a fost cu rea intentie.
Continuand subiectul autoarei, executorul trebuie sa faca cererea de partajare, pentru a putea urmari bunul supus sechestrului.
Ultima modificare: Miercuri, 25 Ianuarie 2012
ADIEXE, utilizator
Calitatea procesula activa nu are executorul judecatoresc in a formula cererea de partajare.
Serios? O poate face atat creditorul cat si executorul IN BAZA DOSARULUI DE EXECUTARE SILITA. In instanta, se intreaba care este motivul partajului? divort sau....
La fel de eronat se considera si cererea de validare ca fiind atributul exclusiv a creditorului....
Ultima modificare: Miercuri, 25 Ianuarie 2012
ADIEXE, utilizator
ADIEXE a scris:

In instanta, se intreaba care este motivul partajului? divort sau....

...sau despartenie?

Alte discuții în legătură

Somație imobiliară Stefan.Anișoara Stefan.Anișoara Am primit de curând o somație imobiliară care sună așa: \"Având în vedere că cererea de executare silită formulată de creditorul urmăritor ... (vezi toată discuția)
Cota procentuala a executorului judecatoresc bcfbmv bcfbmv Buna Ziua, Spuneti-mi va rog, eu, ca societate prestatoare de servicii, am dat in judecata o persoana fizica pentru datoria acumulata la mine, (12000 ... (vezi toată discuția)