Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →
Buna ziua tuturor.
Si de aceasta data apelez la voi, in speranta ca se va gasi cineva dispus sa-mi raspunda la intrebare:
In luna Iunie 2008, in urma unei decizii a directorului general, am fost numit in functia de Manager de Proiect, anterior acestei numiri fiind Manager de vanzari. In aceasta decizie mai era precizat ca trebuie sa aloc fiecarei functi, 50% din timpul alocat de lucru. Aceasta decizie trebuia conform dispozitiei date sa fie pusa in practica de catre departamentul RU. La sfarsitul lunii septembrie, am am parasit societatea respectiva, iar de curand mi-a fost predat si Carnetul de Munca, unde contrar asteptarilor mele, de acea decizie din luna iunie nici nu se pomenea, carnetul fiindu-mi inchis pe functie de Manager vanzari nu de proiect.
Ce sfat imi puteti da, ptr a-mi putea inscrie in carnet ultima functie detinuta?
1. Cum ati fost numit in functia de manager proiect? S-a facut un act aditional la CIM, inregistrat la ITM?
2. Cred ca a fost o decizie interne pentru cumul de functii (temporar) si in acest caz trebuia sa vi se acorde un spor la salariu de pana la 50%.
puteti face o cerere catre unitatea angajatoare sa rectifice datele inscrise in carnetul de munca.
Aveti decizia respectiva?