avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 391 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... declaratii fiscale asociatie de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

declaratii fiscale asociatie de proprietari

Asociatia pe care o reprezint, in calitate de presedinte nou ales, figureaza ca n-a depus declaratiile fiscale din 2008.

Conform contractului cu firma de administrare, incheiat in 2008, valabil pana in 2009 si prelungit pana in 2010, "contributiile la bugetul de stat privind contractul de administare revin firmei de administrare, Asociatia neavand nici-o obligatie"

Este posibil ca firma de administrare a asociatiei de proprietari sa fi depus declaratiile fiscale dar, sa figureze la financiar ca nu le-a depus?
Cel mai recent răspuns: s.c.serv ad loc s.r.l. , utilizator 21:03, 1 Februarie 2012
Pai da, trebuia sa depuneti 112 pentru FS si Cenzor lunar, sau trimestrial daca va incadrati.


Luati legatura cu firma de administrare, poate va ajuta ei sa le faceti, sa le depuneti.
Trebuie online asa ca ei cel mai probabil au deja un certificat digital de semnatura.
Si cenzorul (daca e de meserie in ale contabilitatii) ar fi trebuit sa stie ca aceste declaratii trebuiau depuse si platite taxele statului.
Sa achitati taxele datorate aferente salariilor.
Mergeti la Administratia Fiscala si poate scapati fara amenda (minim 500 ron / declaratie) dar nu va vor ierta de accesorii si penalizari la taxele neplatite.


@presedinte_a, verificati contractul incheiat cu firma de administrare si vedeti daca este mentionat ca aceasta, pentru persoanele angajate in asociatie, trebuia sa se ocupe de completarea, transmiterea si plata contributiilor la bugetul de stat.
Daca era obligatia ei, solicitati firmei sa va faca dovada ca a depus declaratiile fiscale, de fapt acestea ar fi trebuit sa se regaseasca in dosarele asociatiei, ca si chitantele prin care s-au facut platile.
Intrebati-l si pe cenzor ce a verificat, pentru ce a fost platit.
Firma de administrare nu este angajatul asociatiei si de aici posibila confuzie "contributiile la bugetul de stat privind contractul de administare revin firmei de administrare, Asociatia neavand nici-o obligatie". Firma si-a platit contributiile pentru angajatul ei, deci asociatia nu era obligata.
Platiti amenda, depuneti declaratiile si achitati contributiile pentru personalul angajat al asociatiei si in cazul in care gasiti ca firma trebuia sa declare pentru asociatie, solicitatii acesteia daune, precum si cenzorului pentru vigilenta sa.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contractele si asociatiile de proprietari simoalin simoalin Buna ziua, Am urmatoarea situatie: -Asociatie de proprietari cu: -Presedinte / contract de mandat -Cenzor / contract de mandat ... (vezi toată discuția)
Incadrari tomasso tomasso Inspectorii serviciului specializat al primariei in urma verificarii documentelor asociatiei de proprietari au constatat ca nu a fost prezentat contractul de ... (vezi toată discuția)
Ce fel de contracte folosesc pentru functiile din asociatie ? akadea akadea Buna ziua, 1. Doresc sa aflu ce fel de contracte trebuie folosite corect(cf.legii) in cadrul asociatiei pentru : - presedinte - cenzor - administrator - ... (vezi toată discuția)