avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2014 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie pentru CCC studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie pentru CCC studenta

Buna ziua, am o intrebare la care am auzit diferite pareri si nu stiu ce sa mai cred...

Sunt studenta la zi, in anul trei la o facultate de stat, la taxa.Eu fac in total 4 ani,deci abia peste un an si jumatate dau licenta. Nu am avut intrerupere in ceea ce priveste facultatea. Sunt angajata de aproximativ doua luni si sunt insarcinata in luna a patra. Eu practic nu beneficiez de acei bani pt concediul de crestere a copilului prin locul de munca pt ca nu am lucrat in lunile din urma. Am inteles ca acei 200 de Ron ii i-au oricum ca sunt alocatia copilului pana ce implineste 2 anisori. Am auzit ca as putea beneficia de acei bani pt cresterea copilului (in jur de 600 de Ron) pt ca sunt studenta la zi fara sa am intrerupere. As dori sa stiu daca este adevarat, ce drepturi am in situatia in care ma aflu, si cui trebuie sa ma adresez.
Va multumesc anticipat, Magutza :)
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:42, 7 Februarie 2012
Da, o sa beneficiati de acea suma in cunatum de 600 lei.

O zi buna!
1. Veti beneficia de indemnizatie pentru CCC pana la 2 ani, incepand cu data nasterii copilului, in calitate de mama studenta.
2. Dar trebuie sa renuntati la contractul individual de munca pe perioada cat primiti indemnizatia pentru CCC.
3. Cererea si celelalte acte necesare le depuneti la Primaria din localitatea unde aveti comiciliul sau resedinta (tot de acolo veti solicita si sctele necesare).
va multumesc pt promptitudinea cu care mi-ati raspuns la intrebare
la locul de munca am inteles ca trebuie sa renunt din momentul in care se naste copilul, deci pana pot sa muncesc in continuare cu contract de munca si totul e in regula.