va rog o lamurire,in registrul incasari,am inteles ca se completeaza cronologic fara a lasa spatii liber.deci zi dupa zi dar in josul paginii am de reportat,cealalta la inceput reportat si total,aici nu inteleg
multumesc!
Suma care va da la final de pagina o reportati in pag.2 si mergeti mai departe cu cheltuielile si incasarile si tot asa pina la finele anului.
de ex. aveti incasat 10.01.2012-- 500lei.....sold 500lei
de platiti 11.01.2012 --100 lei..sodl 400 lei
de platiti 15.01.2012 --200 lei..sold 200lei
de incasat 28.01.2012--300 lei ..sold500 lei
la final de pagina sa zicem este 500 lei care o reportati in pag.2
apoi incepeti cu platile sa zicem200lei sold300lei.....incasari...100lei ..sold 400 lei..
sper ca m-am facut inteleasa.
Succes!!
Activitate taxi
fionut
Buna seara!
Va rog sa ma ajutati si pe mine in legatura cu regitrele incasari si plati si inventar
sant in sistem real si inca nu am completat pt anul 2011 ... (vezi toată discuția)