Am asigurare de locuinta pentru diverse daune: furt, inundatii vecini etc. Am avut o inundatie de la vecinul de deasupra si am apelat la societatea de asigurari pentru a-mi rezolva problema. Mi s-a alocat un numar de dosar, ACP2-CJ-100057/2011, au venit agentii la fata locului, au constatat evenimetul, au facut poze, au intocmit dosarul. Evenimetul s-a intamplat in octombie. Am fost anuntat de suma care va fi platita, 270 lei, in luna noiembrie.
In acest moment, inca nu s-au platit banii in contul meu. Sun tot la 2 zile agentul care s-a ocupat de constatare sidosar, sunt amanat pe diverse motive (nu se stie raspunsul de la Bucuresti, persoana nu e la calculator etc.).
Va rog un sfat ce pot face in aceasta situatie, suntem deja la mijlocul lunii februarie.
Exact cum era de asteptat.... au inceput sa apara daunele pe locuinte iar societatile de asigurari nu au oameni specializati in acest sens.
Mai mult ca sigur aceasta este o tragere de timp a agentului care v-a intocmit dosarul de dauna.
Sesizati CSA-ul si poate in acest fel se va lua oarecare masuri.
Cand s-a deschis dosarul de dauna, suma de 270 lei trebuia sa fie acceptata si de asigurator.Orice cheltuiala pe care ati facut-o fara acceptul societatii de asigurare, riscati sa va plateasca respectiva suma.Daca ati avut acordul lor, trebuia sa depuneti factura cu aceasta cheltuiala la dosar.Daca ati urmat toti acesti pasi, normal ar fi sa va vireze banii.Recomandarea este sa solicitati o explicatie in scris asiguratorului.