avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2178 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu crestere copil dupa concediu fara plata?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu crestere copil dupa concediu fara plata?

Buna seara .
Situatia mea se prezinta in felul urmator: lucrez in invatamant cu norma intreaga de 14 ani, si ca lucrator comercial de 6 luni, cu jumatate de norma, iar din 1 septembrie 2011 pana in 3 ianuarie 2012 am fost in concediu fara plata la cerere(doar in invatamant), iar dupa intoarcerea la serviciu am aflat ca sunt insarcinata, acum (13.02-27.02) sunt in concediu medical pentru sarcina cu risc, si as dori sa stiu daca din cauza concediului fara plata voi putea beneficia de CCC, sau daca concediile medicale imi vor afecta CCC?
Va multumesc!
Ultima modificare: Joi, 16 Februarie 2012
anidaz, utilizator
Cel mai recent răspuns: anidaz , utilizator 09:26, 17 Februarie 2012
1. concediul medical nu afecteaza acordarea CCC, insa durata CFP poate afecta acordarea acesteia.

2. pentru a beneficia de indemnzatia pentru CCC trebuie sa aveti realizate venituri supuse imozitului pe venit , in ultimul an anterior datei nasterii copilului timp de 12 luni.

3. Care este data preconizata a nasterii?
Data preconizata a nasterii ar fi 29 septembrie 2012.
In cele 4 luni cat am fost in concediu fara plata, am avut venit impozabil doar din al doilea loc de munca, se ia in considerare acesta?
In speta, perioada de referinta este 29.09.2011 - 29.09.2012 ... asadar aceasta este perioada luata in calcul.

Da , se iau in calcul veniturile obtinute la cel de-al doilea loc de munca ... in concluzie, veti beneficia de indemnizatia pentru CCC.
Va multumesc si va doresc multa sanatate si refacere rapida!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură