Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, am o mare problema la vanzarea unui imobil si mijloacele fixe aferente imobilului. Va spun concret ce este si va rog sa-i dati sfaturi ce trebuie sa fac.
Societatea a achizitionat un imobil in anul 2004. In anul 2006 cu program sapard a achizitionat mijloace fixe pentru desfasurarea activitatii care erau pe contul 2131 analitic distinct. In anul 2009 s-a facut reevaluare si tot in anul 2009 o parte din mijloacele fixe s-au trecut pe contul 2121 intru-cat cei de la primarie asa au cerut spunand ca intra la valoarea imobilului. In anul 2011 am avut control de la sapard si a trebuit sa scot din 2121 si pus inapoi pe 2131 pentru ca ei au spus asa : subventia este pentru mijloacele fixe aferente desfasurarii activitatii si nu pentru imobil. Deci la momentul de fata am o valoare a imobilului in contul 2121 si valoarea mijl fixe aferente desfaurarii activitatii in contul 2131 analitic. Acum tot imobilul este vandut si nu stiu cum sa fac facturarea ce este deductibil, ce nu este, cu tva sau fara tva la cladire , Va rog sa ma ajutati cum trebuie sa procedez