Buna ziua, ma confrunt cu o mare problema, daca ma puteti ajuta va rog. Am un PFA care la toate achizitiile care le-a facut pe baza de factura a trecut persoana fizica si nu pfa-ul. Este ok daca le inregistrez ca si bonuri? A doua problema este ca nu are cont pe PFA ci pe persoana fizica... (bineinteles ca are si tranzactii care nu tin de pfa, iar plata facturilor le face din alt cont tot pe persoana fizica) pfffff. Cum ii evidentiez plata facturilor? Ii dau avans si ii fac decont???? #-o Ce fac cu dobanzile si comisioanele de pe extrasul de cont??? Pot sa ii inregistrez doar ce consider ca tine de pfa iar dobanzile si comisioanele sa nu le trec deloc??? #-o
SPUNETI-MI VA ROG DACA FAC BORDEROU DE ACHIZITIE CE INREGISTREZ? FACTURA? SAU INREGISTREZ CA BON FISCAL? PLATA O FAC PRIN DISPOZITIE DE PLATA??? CEVA NU IMI E IN CLAR? APAR IN 392B OPERATIUNILE? DACA DA LA CARE DINTRE RUBRICI? CU TVA SAU FARA?????
Inregistrati ca factura. Daca achizitionati de la persoana fizica, completati "Dispozitie de plata" cu datele beneficiarului sumei primite. In 392B operatiunea apare la "Achizitii de la persoane neinregistrate in scopuri de TVA".
Contabilitate pfa
alina240
Am o nelamurire legata de registrul de incasari si plati.Am infiintat de curand PFA-ul si inca nu am avut incasari. Am in schimb cateva cheltuieli facute din ... (vezi toată discuția)