avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 496 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Scutire impozit programator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Scutire impozit programator

Buna ziua,

Am si eu o intrebare.

Am absolvit cu diploma de licenta Facultatea de Matematica si Informatica specializarea Informatica la Universitatea Bucuresti pe sistem Bologna (3 ani).

In prezent sunt angajat ca Programator (asa scrie in contractul de munca) la o companie si as dori sa stiu daca pot beneficia de scutirea de impozit pe venit acordata programatorilor.

Mentionez ca la departamentul de Resurse Umane al companiei unde lucrez, mi-a fost sugerat faptul ca pentru a beneficia de aceasta scutire trebuie absolvit si ciclul II Bologna (masteratul) desi in lege se precizeaza CLAR ca sunt necesare doar studii superioare de lunga durata (Din ce m-am documentat eu Ciclul I din sistemul Bologna este asimilat ca de lunga durata conform legii 288/2004(jos))

De asemenea mentionez ca am fosti colegi de facultate in aceeasi situatie educationala cu a mea (adica fara masterat) si care lucreaza la diferite firme/companii si beneficiaza de aceasta scutire.

Ce pot face ?

Multumesc



ART. 20 din legea 288/2004
Pe data intrării în vigoare a prezentei legi se abrogă prevederile art. 57, art. 60 alin. (2), art. 62 - 65, art. 72 alin. (4) - (6) şi ale art. 73 alin. (1) din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 606 din 10 decembrie 1999, cu modificările şi completările ulterioare.

ART. 57 din legea 84/1995 (ABROGAT)
Învăţământul universitar are caracter deschis şi se organizează sub formă de:
a) învăţământ universitar de scurtă durată;
b) învăţământ universitar de lungă durată.
ART. 62 din legea 84/1995 (ABROGAT)