In luna ianuarie ,inainte de 09.01.2012,am fost contactata TELEFONIC de un reprezentant al firmei de cablu UPC,in vederea incheierii unui contract nou pt.anul2012;am fost de acord atunci cu un pachet de servicii care continea 100 min de telefonie fixa in alte retele fixe;pe data de 9ianuarie m-am prezentat la un oficiu de vanzari,unde in urma negocierii cu un reprezentant al lor un alt pachet,care continea un abonament de tel.fixa "alo seara si weekend"convorbiri nelimitate in alte retele:factura mi-a sosit cu 174 roni mai scumpa pe motiv ca acea convorbire , cu oferta de telefonie de 100 min.,a avut loc pe data de 16 ian,ca urmare mi s-au taxat in plus toate convorbirile efectuate (cu buna credinta ca am un contract semnat de ambele parti)peste cele 100min din pachetul initial. Va intreb eu acum ce pot face,nu am cum sa dovedesc ca acea convorbire a avut loc inaintea incheierii contractului;oare o convorbire bate un contract?am fost la UPC,am reclamat, parea ca s-a remediat situatia,dar aseara cind am sunat la relatii cu publicul,mi s-a raspuns sec,ca am modificat contractul scris siparafat din data de 9,cu un telefon in data de 16;mentionez ca oferta din "16" e mai ieftina decat cea din 9,situatie pe care nici o firma de cablu n-ar accepta-o,daca de exemplu as dori-o de-acum inainte
In anexa la Legea nr.193/2000 se specifica, la lit b, faptul ca clauza prin care se obliga consumatorul sa se supuna unor conditii contractuale despre care nu a avut posibilitatea reala sa ia cunostinta la data semnarii contractului este ABUZIVA si prin urmare nula... Pentru aplicarea acestei legi va trebui sa sesizati Protectia Consumatorilor...