Nu exista un tipizat anume ... uitiati un model
Decizie
Pentru desemnarea persoanei autorizate pentru completarea şi transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor
Nr. ________ din _______
D-nul __________________, în calitate de reprezentant legal al __________________;
Având în vedere prevederile Legii nr. 31/1990 cu modificările şi completările ulterioare cu privire la organizarea, funcţionarea şi conducerea societăţilor comerciale;
Având în vedere dispoziţiile art. 2 alin. 5 din HG 500/2011
DECIDE:
Art1. Se desemnează, începând cu data de _______________, ca persoană autorizată pentru completarea şi transmiterea Registrului general de evidenţă a salariaţilor la ______________ dna/dnul _________________.
Art.2 Atributiile şi responsabilităţile persoanei desemnate cu completarea şi transmiterea revisalului, conform HG 500/2011 sunt:
-va completa registrul în ordinea angajării cu următoarele elemente:
a) elementele de identificare a tuturor salariatilor: numele, prenumele, codul numeric personal, CNP, cetatenia si tara de provenienta , Uniunea Europeana, UE, non-UE, Spatiul Economic European SEE;
b) data angajarii;
c) perioada detasarii si denumirea angajatorului la care se face detasarea;
d) functia/ocupatia conform specificatiei Clasificarii Ocupatiilor din Romania (COR) sau altor acte normative;
e) tipul contractului individual de munca;
f) durata normala a timpului de munca si repartizarea acestuia;
g) salariul, sporurile si cuantumul acestora;
h) perioada si cauzele de suspendare a contractului individual de munca, cu exceptia cazurilor de suspendare in baza certificatelor medicale;
i) data incetarii contractului individual de munca.;
- angajarea fiecarui salariat se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii de catre salariatul in cauza;
- orice modificare a elementelor a elementelor prevazute la art. 2 alin. lit. a), c)-g se inregistreaza in registru cel tarziu in ziua lucratoare anterioara producerii acestora.
-va transmite Registrul la inspectoratul teritorial de munca in format electronic prin completarea on-line a bazei de date existente pe portalul Inspectiei Muncii;
-va elibera la cererea salariaţilor copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
Art.3 Prezenta decizie se va comunica salariatului în cauză.
Art. 4 Prezenta poate fi contestata in termen de 45 zile de la data luarii la cunostinta la Instanta judecatoreasca competenta din raza domiciliului/resedintei titularului.
Administrator,