avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 797 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... RETELE DE TELEFONIE MOBILA
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

RETELE DE TELEFONIE MOBILA

Cum se poate denunta unilateral un contract nedorit incheiat pe 24 de luni in reteaua de telefonie mobila [editat] care mi-a fost prelungit fara sa fiu informat despre acest lucru?? Am cerut in ziua cind am aflat ca un contract care expirase in urma cu citeva lunimi-a fost reinoit printrun act aditional ,sa mi-se anuleze de catre directorul de raion de la reprezentanta ,acesta a scris anulat pe acele acte,a pus stampila magazinului si a semnat dupa care m-a trmis acasa spunind ca s-a anulat contractul, in ziua urmatoare am fost informat telefonic ca de fapt contractul nu mai poate fi anulat ca nu permitereprezentanta lor din BUCURESTI . AM SUNAT LA BUCURESTI sa ma informez de ce nu se poate anula acest contract si mi-au spus ca trebuie sa fac o reclamatie scrisa in care sa descriu ce s-a intimplat. Am facut reclamatia ceruta si nu am mai primit nici un raspuns si au inceput sa vina facturile in continuare . CE MA SFATUITI SA FAC CA SA SCAP DIN ACEASTA SITUATIE???

[Interventie moderator: este interzisa postarea pe forum a numelor de persoane fizice sau juridice]
Ultima modificare: Vineri, 24 Februarie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 14:53, 24 Februarie 2012

Am facut reclamatia ceruta si nu am mai primit nici un raspuns si au inceput sa vina facturile in continuare


Trebuia sa faceti o notificare prin care sa anuntati ca nu doriti prelungirea contractului, o sa gasiti asta in contractul dvs.:


14.2. La sfarsitul Perioadei Initiale, Contractul este considerat a fi prelungit pentru o perioada nedeterminata, cu exceptia cazului in care Abonatul anunta in scris [firma], cu cel putin 30 de zile inainte de sfarsitul Perioadei Initiale, ca doreste incetarea Contractului.


Ceea ce a scris seful de magazin pe contract nu tine loc de notificare.
In cel mai bun caz, aveti de plata factura lunii urmatoare in care ati anuntat verbal rezilierea contractului.
Nu ati mai folosit deloc numarul respectiv din data cand ati fost la reprezentanta?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Renuntare la serviciile telekom ioanaoltean10 ioanaoltean10 Buna ziua Contractul meu cu telekomul a expirat demult, nu l-am prelungit dar nici nu am renuntat la servicii. acum doresc sa renunt la serviciile lor, ... (vezi toată discuția)
Intrebare cu privire la folosirea datelor personale neavand acordul Andreea_30 Andreea_30 Buna seara, am si eu o problema si nu stiu cum sa procedez; am avut doua abonamente pe numele meu la Telekom si unul din ele l-am portat in alta retea luna ... (vezi toată discuția)
Probleme zapp mmv_mmv mmv_mmv Din decembrie 2006 sotul a facut un abonament la zapp. Vara asta ne-am interesat la serviciul clienti cum am putea sa inchidem acest abonament, intrucat nu il ... (vezi toată discuția)