Buna ziua
Contractul meu cu telekomul a expirat demult, nu l-am prelungit dar nici nu am renuntat la servicii. acum doresc sa renunt la serviciile lor, intrucat voi pleca din tara si nu voi mai avea nevoie de ele, nici nu va avea cine sa plateasca facturile. am vb cu un operator la tel, care m-a informat ca trebuie sa completez o cerere de reziliere, iar serviciul va inceta abia peste 30 de zile.
Daca contractul este expirat mi s-ar parea normal sa pot sa renunt cand vreau eu la servicii fara sa ii anunt cu 30 de zile inainte. consider ca nu mai am nici o obligatie fata de aceasta companie. eu doresc incetarea serviciilor incepand de luni si nu mai pot platii nici o factura de atunci incolo.
ce zice legislatia despre asta? ce trebuie sa fac pt a nu mai beneficia de serviciile lor mai repede?
multumesc
Operatorul de telefonie invoca termenul de 30 de zile,in conformitate cu disp OG nr 27/30.01.2002
Art. 8. - (1) Autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiţiei, răspunsul, indiferent dacă soluţia este favorabilă sau nefavorabilă
Am platit serviciile si le-am folosit chiar si dupa expirarea contractului. Cand am apelat la serviciile acestei companii, am semnat un contract cu valabilitate 2 ani. la asta ma refer: ca cei 2 ani au trecut, deci contractul a expirat. am fost anuntata telefonic sa ma prezint la ei pt refacerea contractului, dar nu ma putut sa fac asta intrucat nu eram in tara (si nici nu am vrut).
Contractu nu a expirat, deoarecel:
- fie are clauza de reinoire automata daca nu este denuntat in scris;
- fie s-a reinoit prin "tacita reconductiune" deoarece ati beneficiat in continuare de servicii.