Ca functionar pulic am primit nenumarate decizii salariale
Intrebari 1. Care sunt conditiile minime obligatorii pe care trebuie sa le contina o Decize salariala
2.Exista obligatia ca in decizia respectiva angajatorul sa specifice modalitatea de a contestata decizia respectiva si termenul de contestatie?
3.In cazul in care sporurile de vechime nu sunt acordate in luna imediat urmatoare in care functionarul are dreptul ce se poate face?
4.Lucrez in administratie de 14 ani , ca urmare a verificarii cartii mele de munca am sesizat multe nereguli mai pt face ceva?
5.Avand in vedere ca nu am semnat de primire deciziile salariale si mi-au fost inmanate peste temenul legal de contestatie se mai poate face ceva?
6. Este un act aministrativ?
Revin cu unele raspunsuri gasite ..VA ROG SA MA CORECTATI
6.Contestatiile vor fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de actul administrativ de actului administrativ de stabilire a drepturilor salariale.
Art. 42 din OG92/2003 Cod de procedura fiscala - Conţinutul şi motivarea actului administrativ fiscal
i) posibilitatea de a fi contestat, termenul de depunere a contestaţiei şi organul fiscal la care se depune contestaţia; 7.Cum se face dovada luarii la cunostinte de catre institutie?sau salariat?