Sunt administrator la o Asciatie de Proprietari si va rog sa-mi lamuriti "nedumerirea" : un proprietar vinde apartamentul in urma cu cinci ani ; in acelasi timp era proprietar de garaj la parterul blocului, garaj care nu-l vinde. In 2012 luna martie apare un domn (notar cunoscut ) ca a inchiriat garajul respectiv la cineva, pentru ca el l-a cumparat acum doi ani dar nu i-a incaput masina si de aceea nu l-a folosit . Intrebare : Asociatia de proprietari nu avea dreptul sa stie ca s-a schimbat proprietarul unui spatiu care face parte din condominiu pe care eu il administrez ? Cumparatorul (notarul cunoscut) nu era obligat sa instiiteze administratorul condominiului ca a cumparat acest garaj ? Multumesc mult ,Lucien.
Asociatia de Proprietari are dreptul sa afle pe diverse cai sau mijloace despre faptul instrainarii respectiv achizitionarii de catre alta persoana, insa aceasta din urma nu are obligatia sa instiinteze administratorul.
Dle administrator de imobil,raportat la normele in vigoare dvs sunteti simplu angajat al asociatiei de proprietari ,cu limita de competenta a executa hotararile adunarii generale,a presedintelui si comitetului executiv
Normele in vigoare nu prevad dispozitii imperative referitor la termene limita in interiorul caruia un proprietar are obligatia sa comunice preluarea unui spatiu in cadrul condominiului
Presedintele asociatiei de proprietari in calitate de reprezentant legal al asociatiei de proprietari detine autoritatea si limita de competenta a solicita autoritatilor informatii referitoare la statutul anumitor spatii din cadrul condominiului