Buna ziua! Am o srl care este in curs de inchidere..am depus primul dosar la registrul comertului, aproape au trecut cele 30 de zile si urmeaza sa depun cel de-al doilea dosar, cel de radiere, insa nu stiu ce inseamna "situatia financiara de repartizare a activului aprobata de asociati/membri" si "hotararea de repartizare a activelor ramase dupa plata creditorilor..."...firma nu are datorii. Va rog frumos, daca poate sa-mi explice cineva ce inseamna si de unde as putea sa le iau sau cine se ocupa cu aceste acte. Va multumesc anticipat!
Daca aveti o contabila stie ce trebuie sa fac.
Aveti nevoie de situatia financiara de lichidare si de Certificatul de la Administratia Financiara din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale....la obtinerea lor va poate ajuta sau sfatui contabilul.
Intocmiti o hotarare A.G.A. de aprobare a bilantului de lichidare si repartizare a activelor, adica o hotarare in care spuneti: autoturismul X se atribuie asociatului A, bunurile Y se atribuie asociatului B, etc. - cum decideti dvs. Daca sunteti asociat unic scrieti ca toate activele rezultate in urma lichidarii se atribuie asociatului unic.
Situatia financiara de repartizare trebuie sa stie sa o faca contabilul.
Certificatul de atestare fiscala trebuie sa iasa in cateva zile de la fisc, am depus acum cateva zile dosarul, iar contabila mea imi spune ca nu stie despre ce e vorba. In concluzie, nu stiu ce sa fac.
Da. Scrieti in hotararea a doua:
1. Se aproba bilantul de lichidare
2. In urma intocmirii bilantului de lichidare nu au rezultat bunuri care sa fie transmise catre asociati.