ziua buna,
am aflat abia acum o saptamana ca am fost radiat in iunie 2010..de ce ne mai cer numere de telefon,email..daca nu se sinchisesc sa ne anunte...stiu ca era obligatia mea sa ma informez insa eu sunt pictor...adica....baba si mitraliera...
problema este ca mi am continuat activitatea pana acum o saptamana cu impozite platite...inclusiv declaratile care trebuie la administratia financira..adica ,o sa am inca vreo 30 de milioane de platit pe 2011.
de la registru comertului nimeni nu stie nimic..ce se poate face cu facturile emise...plati facute...bani incasati? de la administratia financiara mi s a spus sa mi fac un nou pfa ,sa dau o declaratie pe propria raspundere cum ca nu am primit nici o instiintare de la registrul comertului( cei de acolo spunandu mi ca nu exista asa ceva)...si o sa vedem...
cum e posibil ca... in timp ce o institutie a statului imi ia impozite in perioada in care alta imi spune ca nu exist ?
cum pot rezolva cu facturile emise ?
multumesc
OUG 44/2008, prevede un interval de timp in care, persoanele autorizate pe vechea lege (300/2004) pot opta pentru continuarea activitatii intr/una din formle prevazute de OUG 44/2008. Persoanele care nu si-au exercitat dreptul de optiune isi inceteaza activitatea si vor fi radiate din registrul comertului, din oficiu, fara nicio alta formalitate. / Probabil asta e situatia dvs, nu?
Ideea e ca nu puteti invoca necunoasterea legii in sustinerea dvs.
Pe langa vina dvs. o vina si mai mare o au cele doua institutii, intruct ORC transmite datele despre radieri la ANAF, iar cei de la administratie ar fi trebuit sa stie care e situatia dvs.:hammer: Dar cruda realitate.....e alta
Pe de alta parte, nerespectarea unor legi (cu privire la autorizare in cazul dvs.) nu face ca legea fiscala sa nu mai fie aplicabila. Adica impozite datorati, caci activitatea respectiva ati desfasurat/o si ati realizat venituri.
Oricum, daca doriti sa continuati activitatea va trebui sa va autorizati din nou.
Nefiind platitor de TVA, cred ca nu va fi nicio problema cu facturile emise, din punctul de vedere al clientilor dvs, nu/i in regula dar asta e...
multumesc mult pentru raspuns...intre timp mi am facut alt pfa, am adaugat initiala tatalui la numele meu(nu mai aveam voie doi ani sa ma inscriu cu acelasi pfa),la administratia finaciara am depus o declaratie cum ca s un contribuabil de buna credinta si nu am stiu de radiere..declaratie 200 este depusa pe vechiul pfa pe 2011...iar doamna inspector de care apartin mi a zis ca pot continua cu acelasi registru intrari -iesiri,facturier,chitantier,doar sa mi schimb stampila...vi se pare in regula?
va multumesc si va doresc un sfarsit palcut de saptamana...
Pfa radiat
marespatricia
M-am trezit in luna mai cu PFA-ul radiat, desi am primit in fiecare an avizul primariei pe autorizatie. Ce ar trebui sa fac acum ca sa imi reiau activitatea pe ... (vezi toată discuția)