Buna ziua,
Am cumparat acum o saptamana o pereche de blugi de la un magazin din Mall iar dupa 2 zile s-au rupt .
Am revenit la ei si mi-au cerut bonul pe care nu il mai am.
Au refuzat sa ii schimbe pe acest motiv.
L-am spus sa verifice pe camere ziua si ora exacta la care i-am cumparat si au zis ca nu ii intereseaza .
Presupun ca exista si dovada pe rola casei de marcat.
Cum trebuie sa procedez in acest caz?
Cu stima,
Mihai Andreiu
Buna ziua.
Sunteti sigur ca s-au rupt datorita unui viciu de fabricatie? Daca da, mergeti si depuneti o plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorului. Totusi, conform O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, inspectorul va avea dreptul sa claseze reclamatia din lipsa de informatii daca nu veti prezenta bonul fiscal. Iar daca, prin absurd, inspectorul va merge la magazin, putin probabil sa poata rezolva ceva. Fara sa aiba un bon, va cauta actul in carul cu fan. Si nu va putea obliga magazinul sa vizualizeze ore de inregistrari video, mai ales ca in acest caz inregistrarea video nu prea e proba. In lege se precizeaza clar ca orice reclamatie se face doar in baza bonului fiscal. Si in fata instantei e la fel. Cel ce face reclamatia aduce proba.
Va puteti adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
In ce conditii si unde puteti depune o reclamatie aflati accesand: [ link extern ]
Garantie produs electric
MMV
Am cumparat o pompa electrica de la un supermarchet, binenteles la prima folosire s-a defectat, cei de la magazin cind am intrebat de garantie mi-au spus ca in ... (vezi toată discuția)