avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract,, am vreo sansa?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract,, am vreo sansa?

Buna am si eu o nelamurire
In vara lui 2011 am sunat la [editat] pt a o extraoptiune in final am ajuns sa imi reinoiesc abonamentul pt o perioada de 2 ani pt moment am fost multumita dar acum constat cu stupoare ce greseala am facut si ca de fapt am fost pacalita , am sunat acum 2 zile de 2 ori la operatori , am vb cu 2 pers diferite spunandu-le ca vreau sa imi modific abonamentul cu unul cam la acelasi pret dar sa aiba mai multe benefici mi s-a spus ca nu se poate doar daca optez pt un abonament mai scump sau imi ofera acel abonament pe care mi-l doresc daca achizitionez un telefon de la ei , le-am repetat in nenumarate randuri ca nu doresc si nu sunt dispusa sa platesc mai mult pt un abonament , rasp lor a fost ca ei urmeaza niste protocoale si nu se pot abate de la ele in conditile in care sora mea a fost sunata si i s-a oferit abonamentul pe care il am si eu la jumatate de pret doar doar isi va prelungi abonamentul.
am vrut sa imi modific abonametul pe care il am si pe pt care platesc 9 euro si ceva pe langa care mai am o extraoptiune de internet pt mobil pentru unul cu mai multe beneficii, abonamentul nou pe care l-am cerut este de 11 euro mi s-a spus ca nu se poate pt sunt cam la acelasi pret le-am mentionatca abonamentul meu este de 9 euro plus extraoptiunea mi s-a raspuns ca nu conteaza se ia la intreg pai daca este extraoptiune de ce se baga in aceiasi oala cu abonamentul?( din nou mi s-a raspuns ca urmeaza protocolul) ca sa fiu eu obligata sa cotizez cu mai multi bani probabil
Au mai zis ca in mod normal nu poti face astfel de modificari dar daca iti modifici abonamentul cu unul mai scump subit se poate , le-am zis acest lucru nu mi s-a mentionat in momentul prelungirii abonamentului , si au spus ca nu e o regula dar e prevazut la termeni si conditii .
Mai mult decat atat doamna cu care am vb si am prelungit contractul nu stia ce face si nu era sigura pe ea drept dovada faptul ca dupa aceasta convorbire m-a sunat de vreo 2 ori pt ca uitase sa ma intrebe tot felul de lucruri.
Sunt abonata de aproape 7 ani timp in care am facut mereu platile fara nici o intarziere si nu am absolut nici un beneficu major si sunt tratata cu indiferenta .Constat acum ca daca esti la liber , pe cartela ai mai multe benefici decat la abonament la jumatate de pret. de un abonament.
Am facut o sesizare la cei de la [editat] astazi astept sa vad ce solutie mi se va oferi desi banuiesc ca nu una favorabila mie.
Acum ma gandesc f serios sa renunt la acest abonament dar pe masura ce ma interesez mai mult ma izbesc de o taxa de justa despagubire care ar fi undeva la 105 euro , in contractul meu initial nu a existat asa ceva la noul abonament pe care il am nu am semnat nimic a fost facut verbal mi s-a mentionat despre aceasta taxa dar nu mi s-au dat detalii , aceasta despagubire este pentru ce ? servici neprestate mi se pare ilegal acest lucru mai mult decat atat din data de 25.02 1012 a intrat in vigoare si am primit pe e-mail in data de 2 martie 2012 noi termeni si conditii la contract , mi se impun acesti termeni fara a avea dreptul la un cuvant depre asta ,
Modificari unilaterale apar si la termeni si conditii si care sunt specificate si in legea 161/2010.
printre multe cuvinte pompoase gasite in aceste conditii noi am gasit si urmatoarele randuri cu privire la rezilierea contractului :
"În cazul modificării unilaterale a prezentului contract, de către
[editat], Clientul are posibilitatea să înceteze acest contract, în baza
unei notificări scrise, fără plata niciunor penalită?i sau despăgubiri.
Notificarea scrisă va fi trimisă de Client, în termen de 30 zile de la
primirea informaţiilor de la Vodafone legate de modificarea unilaterală
a contractului."
Ma ajuta cumva aceste randuri , e o portita pt mine ?acest e-mail l-am primit in 2 martie.2012.
As vrea sa renunt la abonamentul lor sa raman la liber fara sa trebuiasca sa platesc aceasta taxa , nu sunt deloc multumita de servicile lor , de felul cum trateaza clientii si mai ales de gasirea unei soluti atunci cand ai vreo problema legata de ei si noile conditii impuse .
M-am trezit ca platesc pentru un serviciu de care nu sunt multumita , in incercarea mea de a solutiona si a ajunge cu operatorii la un pct comun m-am izbit de indiferenta , dat din umeri si de cuvantul PROTOCOL .
Crede-ti ca am vreo sansa daca incep demersurile sa anulez contractul? si sa nu trebuiasca sa platesc aceasta stupida taxa?
multumesc anticipat

[editat - este interzisa postarea numelor societatilor comerciale. Va multumim]
Ultima modificare: Marți, 20 Martie 2012
Lucian Huzum, Consilier juridic
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 09:50, 21 Martie 2012
Acceptul dvs. de prelungire a contractului a fost dat telefonic iar convorbirea a fost inregistrata.

Daca aveti certitudinea ca informatiile date au fost eronate sau partiale, cu scopul de a va da acordul pentru prelungire, faceti o reclamatie la Protectia Consumatorilor dupa ce primiti raspunsul de la companie (ati scris Am facut o sesizare la cei de la [editat] astazi astept sa vad ce solutie mi se va oferi desi banuiesc ca nu una favorabila mie. ) si mentionati acest lucru: ca operatorii v-au indus in eroare si acest lucru se poate proba cu inregistrarea discutiei avuta in data de...

Modificarea termenilor si conditiilor poate fi rezultatul conformarii companiei la legislatie, nu este neaparat un motiv de reziliere.

Un mic ghid de intocmire a unei reclamatii la OPC gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vreau sa renunt la un abonament de telefonie mobila AnCuTsA AnCuTsA Am un abonament care nu este rentabil deloc dar mai am 18 luni perioada contractuala.Am sunat la ei macar sa il micsorez dar au spus ca si sa renunt si sa il ... (vezi toată discuția)
Abonat companie telefonie mobila yodus yodus Buna ziua! Sunt abonatul unei companii de telefonie.In urma cu vreo 3 luni am fost sunat de catre un operator si mi s-a propus daca doresc sa trec pe un alt ... (vezi toată discuția)
Abonament orange jianu ana jianu ana in 2oo9 sept m-am prezentat sa-mi teinnoiesc abonamentul de 3 euro la orange.Am reinnoit ab. pe 2 ani si d-ra mia dat un telefon de fidelizare si un ab. de 10 ... (vezi toată discuția)