va rog sa ma ajutati cu informatii daca aveti:am o intreprindere individuala care nu are activitate si pt care am completat declaratia 101 in 2010 si in 2011 martie am platit un impozit pe venit.de atunci nu am avut activitate am reziliat contractul de inchiriere si n am mai depus nici o declaratie si nici n am mai platit impozit.azi respectiv 21.03.2012 am primit o somatie de la finante ca trebuie sa platesc circa 900 ron impozit pe profit pe anul 2011.ce sa fac sau ce trebuia sa fac.
Scuzati. Va rog sa precizati inca odata daca e vorba de Intreprindere Individuala? Sau de alta forma de organizare, o societate comerciala ceva, poate microintreprindere?
Persoana fizică autorizată, titularul întreprinderii individuale şi reprezentantul întreprinderii familiale vor ţine contabilitatea în partidă simplă, conform OMFP nr. 1040/2004.Registrele obligatorii care trebuie achiziţionate sunt: Registrul Jurnal de Încasari şi Plăţi (cod 14-1-1/b); Registrul Inventar (cod14-1-2/a) şi Registrul Unic de Control.
Veniturile şi cheltuielile se înscriu în Registrul Jurnal de Încasari şi Plăţi, conform documentele justificative în baza cărora au fost efectuate. La finalul perioadei, se calculează rezultatul, conform legislaţiei aplicabile, şi se aplică impozitul pe venit.
Adica nu are ce cauta declaratia 101.