in urma unei cereri facuta catre apa-canal am primit acordul (verbal nu inscris ) sa-mi montez apometru individual mi s-a luat in considerare desi nu era sigilat si am platit dupa index 8 luni . Dupa cele 8 luni au montat un apometru la prima scara a blocului (cu 3 scari) in care locuiesc iar la celelalte nu.De atunci nu au mai citit contoarul individual motivand ca se va citi contoarul de la scara (bransament) si se va imparti pe apartamente in functie de locatari.Dar nu s-a intamplat asa pentru ca scara noastra nu era contorizata iar dupa 3 luni in care nu a venit nimeni sa citeasca si nu mi-au trimis nici o factura mi-a venit una la pausal pe 3 luni si luna urmatoare au mai adaugat 1 luna . Am sunat de nenumarate ori la dansii sa rezolvam problema pe cale amiabila dar nu s-a putut .Am incercat printr-o reclamatie la O.P.C. dar se pare ca O.p.c.-ul nici nu a incercat sa faca ceva. Spuneti-mi va rog ce posibilitate exista sa anulez aceasta factura si sa mi se factureze dupa index cele 4 luni .
Va multumesc.
Le-am citit, ceea ce trebuie sa faceti este sa refaceti bransamentul conform proiectului initial si sa parcurgeti pasii necesari pentru resigilare, asa cum va indruma functionarele de acolo. Numai daca se intarzie operatiunea de resigilare puteti face o reclamatie inregistrata la registratura sau trimisa prin fax.