avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie alimentara la 18 ani
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie alimentara la 18 ani

Buna ziua,
Luna viitoare voi implini 18 ani si sunt elev in cls a XI-a. Va rog sa-mi spuneti cum sa procedez pt a-mi prelungi pensia alimentara si daca am nevoie de avocat pt ca mama are un venit f mic si as vrea s-o scutesc de o cheltuiala.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: MarinD , utilizator 08:48, 29 Martie 2012
Va trebui sa deschideti o actiune in instanta, in nume personal, prin care sa il chemati pe tatal dvs. in calitate de parat. Veti solicita instantei sa il oblige pe acesta in continuare la plata pensiei de intretinere motivat de faptul ca inca mai sunteti elev. Va trebui sa dovediti cu adeverinta de la unitatea de invatamant unde urmati cursurile.
Va multumesc mult, ma puteti ajuta si cu un model de cerere?Am nevoie de avocat sau pot depune singur cererea?
Cum pot sa aflu unde lucreaza si ce venituri realizeaza tatal meu? Daca am o sora de 12 ani si primeste si ea pensie alimentara, tatal meu se poate declara fara venit ca sa nu-mi mai plateasca mie dupa 18 ani?Daca ii plateste ei in continuare, poate sa nu-mi mai plateasca mie? Va intreb pt ca el lucreaza la mai multe firme dar nu stiu exact la care si ce functii are la ele.
Multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara pentru major Irinamihai Irinamihai Fiul meu implineste 18 ani luna viitoare si este inca la liceu cls a XI a.Cum trebuie sa procedez pentru a primi in continuare pensia alimentara? (vezi toată discuția)
Pensie alimentara ValentinaGe ValentinaGe Fica mea a implinit 18 ani in luna februarie , dar ea inca este eleva la liceu in clasa a XII -a . Luna februarie a fost ultima in care a mai primit pensia ... (vezi toată discuția)