Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am gasit pe acest forum o lista cu actele necesare ptr a infiinta un PFA sau II, ma intreb daca ma poate ajuta cineva cu niste nelamuriri suplimentare
- se poate alege un nume oarecare ca la srl sau este automat numele persoanei care se autorizeaza
- formularele trebuiesc scrise pe calculator sau batute la masina sau merg si scrise de mana
- cam care sunt taxele pentru o asttfel de autorizare
- ptr o activitate de comert se aleg codurile CAEN sau e alt sistem special
- de cand se depun actele la RC cate zile dureaza real pana se obtine autorizatia?
- daca activitatea mea economica se va desfasura la alt sediu decat cel social, se poate mentiona punctul de lucru din start pe baza unui contract facut pe numele persoanei sau acest lucru se adauga doar dupa.
- la fel cat ar costa aceasta mentiune si cat timp ar mai implica.
- se poate porni activitatea doar pe baza actelor depuse de mentionare a punctului de lucru?
- am mai intrbat si in alt post, e vreun impediment sa deschid un PFA sau II daca sunt deja asociat unic la un srl?
- exista niste reglementari clare de desfasurare a activitatii unor PFA sau II pentru a ma infoma din timp sa nu am surprize de controale care sa vina sa-mi dea amenzi ptr lucruri care ar fi trebuit sa stiu sa le fac si eu sa nu am idee de ele?
Tocmai (sper eu că) am finalizat procesul de înregistrare la Registrul Comerţului (de la care am luat în original o Rezoluţie care dispune înregistrarea şi autorizarea funcţionării PFA cu activităţi informatice, un Certificat Constatator şi un Certificat de Înregistrare gen diplomă). Apoi am mers la Administraţia Financiară a sectorului de care aparţin, unde astăzi am dus toate actele necesare plus Registrul Jurnal de Încasări şi Plăţi şi Registru Inventar pe care le-am numerotat şi pe care am primit câte-o ştampilă, şi am luat şi Registrul unic de Control. În plus, am dat şi comandă de ştampilă, urmând să mi-o ridic mâine.
Întrebările mele sunt:
1. Pot tăia facturi şi chitanţe începând de mâine?
2. Mai e nevoie să achiziţionez casă de marcat sau orice alt document în vederea funcţionării ca PFA cu sediul acasă, care desfăşoară activităţi informatice? (web design şi dezvoltare de proiecte online)
Buna ziua...am postat si eu o intrebare mai sus...se poate va rog sa imi raspundeti si mie...?? Astept de o saptamana!! Multumesc!
Legat de achizitionare masina pe PFA.... CONDITII.... :">
Sigla sau reclama
Bazavan
Am si eu o neclaritate.am un bar care functioneaza pe ii cum trebuie sa procedez ca sa mi aleg o emblema ca reclama bar?se rezerva tot la registru comertului? (vezi toată discuția)
Denumire ii
Kellynda
Buna ziua!
Intrebarea mea ar fi: Pe langa denumirea Intreprinderii Individuale + numele meu pot alege si un alt nume pentru reclama?
(de exemplu ca si la ... (vezi toată discuția)