avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 777 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Fisa de lichidare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Fisa de lichidare

Buna seara,

va rog sa ma ajutati cu un sfat in urmatoarea problema.

Mi-am dat demisia de curand si seful de departament ma ameninta ca nu-mi semneaza fisa de lichidare daca nu livrez documentatia tehnica la un proiect. Nu am nici o strangere de inima sa completez acest document dupa reprosurile care mi s-au adus. Pentru restul obiectelor (laptop, telefon de serviciu) voi intocmi procese de predare-primire si nu am de returnat nici o suma.

In firma lucrez ca Analist programator, dupa 2 luni de la angajare m-au numit Technical Leader fara a semna niciun act aditional in acest sens (totul a fost verbal). Singurul act pe care il detin este contractul individual de munca.

Cei de la noua firma se asteapta sa le duc cartea de munca si nota de lichidare.

Intrebarea mea este ce imi pot face ? Am auzit ca nu-mi pot inchide cartea de munca daca nu se rezolva cu fisa de lichidare. E adevarat ? Va intreb pentru ca nu stiu daca la inceput, atunci cand m-am angajat, am semnat vreo fisa a postului. Am vazut in contractul individual de munca ca este stipulat ca angajatul trebuie sa indeplineasca sarciniile din fisa de post (mentionez ca nu detin o copie dupa aceasta fisa a postului).

Multumesc!
Cel mai recent răspuns: cdvali , utilizator 19:47, 25 Noiembrie 2008
In fisa de lichidare se poate vedea daca aveti sau nu debite fata de catre fostul angajator ... eliberarea carnetului de munca este obligatorie la incetarea activitatii, ea nu este conditionata de existenta sau neexistenta unor debite fata de fostul angajator.
Multumesc mult pentru raspunsul prompt!

~ final discuție ~