avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1077 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... conditii speciale de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

conditii speciale de munca

lucrez ca si topitor in ateierul de turnatorie neferoase potrivit legislatiei anterioara datei 1 aprilie 2001 benefician de grupa 1a fost scoasa cu legea 19/2000 comform legei 226/2006 si HG 1025/2003 trebuia sa beneficim de conditile speciale de munca ce puteti sa ma sfatuiti
Ultima modificare: Joi, 29 Martie 2012
movidiu_ilie, utilizator
Cel mai recent răspuns: movidiu_ilie , utilizator 21:24, 29 Martie 2012
Sa inteleg ca, inca lucrezi inca la acel loc de munca prevazut in Legea nr.3/1977, si recunoscut prin prevederile Legii nr.19/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, abrogata la 01.01.2011 printr-o dispozitie a Legii nr.263/2010. Daca indeplinesti conditiile noii legi care te-a gasit in functie, pentru a iesi la pensie, sa-ti ajute Dumnezeu sa iesi la pensia binemeritata, dupa dispozitiile Legii nr.263/2010!
Ultima modificare: Joi, 29 Martie 2012
Cornel Vasile, Consilier juridic
firma nu a mai acordat coditi speciale conform legi cum pot sa recistig acest drept ce pot eu sa fac sau colegii di atelierul de turnatorie

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Grupa de munca bagarica bagarica Buna Ziua. As avea o intrebare legata de grupele de munca... Tatal meu a primit prima decizie de pensionare la limita de varsta in 5 septembrie 2006.In ... (vezi toată discuția)
Reducerea varstei standard de pensionare pentru perioada lucrata in grupa i de munca oana13n oana13n Buna ziua, va rog frumos sa va ajutat cineva cu un raspuns legat de noua lege a pensiilor; si anume tatal meu are ani lucrati in grupa I si II de munca, si ... (vezi toată discuția)