Ce presupune evidenta contabila pentru pfa, magazin mixt? As vrea sa imi tin singura contabilitatea (unii zic ca nu e greu), dar nu stiu ce acte ar trebui sa intocmesc si unde trebuie depuse.
Pentru Un PFA contabilitatea se tine in partida simpla,Adica trebuie sa aveti REG. de INcasari si Plati unde inregistrati in ordine cronologica toate platile si ncasarile.
Sa inteleg ca desfasurati activitate de comert?Atunci trebuie sa faceti recepti si raport de gestiune.
Sunteti platitor de Tav sau nu?
Aveti angajati sau nu?
lamuriri..
Am infiintat o Intreprindere Familiala ce presteaza comert cu amanuntul , caen 4719(imbracaminte,rechizite...).Sunt neplatitor de TVA si as dori sa tin contabilitatea singura.
Mi-am cumparat urmatoarele tipizate:Registrul jurnal incasari si plati, Registrul inventar, NIR,Raport gestiune zilnica.
Am o mare nelamurire cu stocurile mele, cum tin o evidenta corecta a acestora .....sa folosesc cumva fise de magazie pe fiecare articol, mentionez ca am spre exemplu 10 modele de pulovere cu acelasi pret de intrare dar pentru care am 10 preturi distincte de vanzare.Deschid cate o fisa pentru fiecare?
Iar referitor la suma folosita initial pentru aprovizionarea magazinului, aport personal, unde o trec pentru evidenta in cazul unui control.
Va rog daca puteti sa ma lamuriti si pe mine cum ar fi mai practic sa procedez.
Transfer intre gestiuni
ady09
buna ziua.am in programul saga create 2 gestiuni: una cantitativ valorica (productie) si una global valorica (comert cu amanuntul).Cum transfer produsul finit ... (vezi toată discuția)