4 luni este foarte mult pentru indeplinirea obligatiilor vanzatorului, in opinia mea, chiar daca banuiesc ca nu ati stabilit o perioada maxima in care sa va primiti telefonul inapoi.
In Legea nr. 449/2003 republicata privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora scrie:
Art. 11
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Pentru a face o reclamatie la Protectia Consumatorilor trebuie sa mai luati totusi legatura o data cu firma pentru a putea arata ca ati incercat tot ce a fost posibil sa rezolvati problema inainte de a-i reclama. Ar fi fost excelent sa aveti si negatia, sa puteti atasa o copie.
In reclamatie sa specificati daca doriti inlocuirea telefonului cu altul similar sau restituirea banilor.
Un mic ghid de intocmire a unei reclamatii aveti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...