Termen nu exista, in legislatie este folosita sintagma
perioada rezonabila de timp:
Art. 11 din Legea 449/2003 republicata:
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Insa 3 luni nu pot fi considerate o perioada rezonabila de timp, asa ca incercati sa obtineti un raspuns ferm in privinta termenului de la firma respectiva. O reclamatie la ANPC este bine sa fie insotita de dovada incercarii rezolvarii pe cale amiabila a problemei; ar fi excelent daca ati obtine de la ei un angajament scris pentru data livrarii, poate daca pun pe hartie un termen il si respecta si nu mai e cazul sa apelati la Protectia Consumatorilor.
Un mic ghid de intocmire a unei reclamatii la ANPC gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...