Buna ziua,
Va rog sa imi dati un sfat, cum sa procedez in urmatoarea situatie: o angajata a prezentat un certificat de concediu medical de 4 zile, din 28.03 - 31.03, cm initial, urgenta. La data de 27.03 era la cea de-a 88-a zi de i.t.m.(cod 01). Am trimis certificatul inapoi la medic pentru a-l "rupe" in doua (28.03 si 29.03 - pentru a cumula 90 zile de .it.m., si alt certificat 30.03 - 31.03 cu avizul medicului expert- aceste zile fiind a 91-a si resp. a 92-a zi de medical). Problema este ca angajata a prezentat certificatele in data de 10.04, dupa ce au fost calculate si virate salariile, fiind de acord cu neplata indemnizatiei pentru aceste 4 zile. Intrebarea mea este urmatoarea: inregistrez in declaratia 112 aceste certificate cu suma 0? Cum procedez cu certificatul din luna aprilie care este " in continuare"(cu avizul medicului expert)?
Corect ar fi, dupa parerea mea, sa calculati si sa inregistrati cele 2 concedii medicale, pe care sa le inregistrati apoi in declaratia 112. Daca ati depus deja declaratia 112 faceti o declaratie rectificativa. Diferenta dintre salariul virat si cel cuvenit dupa recalculare o puteti regla in cadrul firmei.
Concedii medicale
mdaiana
Va rog sa-mi explicati cum se procedeaza in cazul in care un angajat aduce un certificat medical care ar necesita viza medicului expert (nr. de zile din ... (vezi toată discuția)