avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... o notificare
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

o notificare

Buna ziua .
Va rog ,daca cineva ma poate lamuri :
-in anul 2010 , luna mai am achizitionat o marfa , cu factura ,am platit un avans de 5000 lei , la receptia marfii am gasit cu totul si cu totul altceva , fata de ce cerusem , am discutat cu furnizorul acesta a spus ca va incerca sa remedieze situatia , intre timp firma respectiva a fost preluata de alta firma , care binenteles a preluat activul si pasivul .Acum dupa 2 ani ma trezesc cu o Notificare ultimativa de plata de la o renumita firma de recuperare creante din Bucuresti , sa le achit dif. de 10.002 lei.
Eu le-am trimis la randul meu o instiintare prin care ii invit sa vina si sa ridice marfa respectiva deoarece o avem in stoc si acum , dar "recuperatorii" nici nu vor sa auda de asa ceva.
Mai mult din partea firmei care a preluat firma furnizoare a marfii nu am primit nici o invitatie sa discutam despre ac. situatie .
Eu stiu ca furnizorul unei marfi isi pastreaza calitatea de propietar pana la achitarea ei , mai mult repet marfa exista si astazi.
va multumesc anticipat pt. ajutor.
Ultima modificare: Vineri, 20 Aprilie 2012
floriovalentino, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lucian Huzum , Consilier juridic 10:33, 21 Aprilie 2012
Din punctul meu de vedere trebuia sa ii notificati in scris cu privire la neconformitatea produselor recepţionate si sa le cereti fie produse conforme cu comanda dvs., fie returnarea avansului. Faptul ca nu ati initiat nici un fel de demers legal, care poate fi probat, pentru returnarea produselor, poate sa insemne ca le-ati acceptat tacit. O simpla discutie nu este intotdeauna relevanta.
Societatea de recuperare a creantei nu are nici o legatura cu intentia dvs. de a returna marfa. Parerea mea este sa notificati societatea, cea care a preluat furnizorul dvs. si sa ii expuneti situatia, solicitandu-i rezolvarea problemei pe cale amiabila.
Ultima modificare: Vineri, 20 Aprilie 2012
Lucian Huzum, Consilier juridic
multumesc pt. raspuns
-dar nici societatea care a preluat "activul si pasivul fostei " nu a incercat un dialog cu noi pt. solutionarea ac. probleme .
floriovalentino a scris:

multumesc pt. raspuns
-dar nici societatea care a preluat "activul si pasivul fostei " nu a incercat un dialog cu noi pt. solutionarea ac. probleme .

Din punctul meu de vedere interesul era mai mult al dvs. Ei poate aveau un surplus in stoc si doreau sa scape de el, chiar si la un pret scazut echivalentul avansului achitat de dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produse magana magana Buna ziua. Am un magazin de cosmetica, si colaborez cu mai multe firme, de aprox 6 luni, vanzarea merge prost si vreau sa inchid punctul de lucru si am marfa ... (vezi toată discuția)
Reziliere unilaterala contract moldenerg moldenerg Buna ziua! Avem o intrebare legata de un contract cu un furnizor de marfa, Contract Vanzare Cumparare, care merge de 5 ani, cu reactualizare automata. Cu ... (vezi toată discuția)
Ajutor - refuz livrare marfa achitata integral AntoanelaC AntoanelaC Buna ziua, Am avut un contract de livrare si montaj parchet incheiat intre o societate comerciala si firma la care lucrez. Colaborarea dura de ceva timp, ... (vezi toată discuția)