avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1776 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere fortata !
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere fortata !

Buna ziua ! Am si eu rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea problema ( teoretic si poate chiar practic pentru ca intentionez sa merg si in instanta ) .
Lucrez ca Director Magazin intr-o firma de aprox. 3 ani . Saptamana trecuta (vineri noaptea) mi-a fost foarte rau , am avut o cadere pe baza stresului si oboselii acumulate , am sunat sambata dimineata la munca sa anunt ca nu pot ajunge pt ca sunt bolnava si ca imi voi lua concediu medical . La nici cateva ore seful meu mi-a dat un msg pe telefon sa merg de urgenta sa-mi dau demisia si sa-l evit cu orice pret :O . El este o fire foarte recalcitranta cu care nu se poate discuta . I-am raspuns ca nu am de ce sa-mi dau demisia, in cel mai rau caz ma poate concedia .
Astazi am primit o scrisoare prin care sunt convocata la biroul de HR pentru incetare CIM pt absentare nemotivata .
Mentionez ca am co.med pentru 3 zile si pentru restul zilelor mi-am facut cerere de C.O dar nu mi-a aprobat-o .
Rugamintea mea este sa-mi spuneti cum ar trebui sa procedez in cazul de fata .
Eu as dori urmatoarele 2 lucruri : fie sa-mi plateasca 3 salarii+prima pe martie si imi dau demisia de buna voie , fie ma lasa sa lucrez in continuare, in conditii normale . Le pot cere asta, se poate negocia la acea convocare?
In cazul in care imi incheie contractul prin concediere disciplinara , o sa contest decizia in instanta . Ce sanse de castig am ? :(
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:21, 22 Aprilie 2012
Dosarul personal nu are ce cauta la ITM. La incetarea activitatii angajatorul este obligat sa va elibereze adeverinta cu activitatea de la 01.01.2011 pana la incetarea activitatii, ca si raportul salariatului din Revisal.
CIUBUC FLORI MIHAELA