Deoarece noua administratoare al asociatiei de proprietari din care fac parte, are cateva plangeri penale din partea asociatiilor de proprietari unde a fost angajata si le-a administrat defectuos, am hotarat sa-mi platesc intreaga suma ce imi revine inclusiv salariul dansei, pe luna februarie 2012 direct la furnizor prin banca. Am platit asa: din partea as. din care fac parte, cod client , in paranteza numele si CNP. Plata la banca am facut-o in data de 29.03.2012 si in data de 30.03.2012 fiind ziua de incasari ,m-am dus cu chitanta de plata la administratoare cerandu-i in schimb chitanta de asociatie. Am fost refuzata categoric,iar acum sunt pe lista de restantieri desi toate facturile pe luna februarie sunt achitate.Offfffff, ce sa fac? Va rog sa-mi dati un sfat!!! Va multumesc!!!
In adunarea generala nu am acuzat-o de nimic pe administratoare, doar am intrebat-o ce parere are despre informatiile mele ,care oricine le poate obtine pentru ca sunt publice si mai ales ca erau informatii intr-un ziar local de la purtatorul de cuvant al politiei. Deci repet, nu am acuzat-o de nimic. Am incercat sa stau de vb cu presedintele, nu era interesat.
Majoritatea locatarilor suntem pensionari, daca presedintele zice ca asa e corect toti sunt de acord. Doar ca eu deja am observat cateva abuzuri in lista de calcul.de ex: mi-a trecut cu 2 mc in plus la apa calda si 1 la apa rece.Nu doar mie , la aproape toti, apoi se scuza ca a incurcat apele si ca o sa verifice. Cu asta am ramas si cu plata in plus.
O asociatie de proprietari are mai multi furnizori. Ori dumneavoastra ati virat o suma de bani doar in contul unui furnizor. Daca ati scris corect datele asociatiei este posibil ca aceasta suma sa se scada din factura emisa de acel furnizor catre asociatia dumneavoastra. Rugati administratorul sa verifice sau mergeti la furnizor sa va emita un document prin care sa arate ca a scazut sum platita de dv din datoria asociatiei.
Dar ramaneti restata catre asociatie pentru ca asociatia are si alti furnizori de servicii si utilitati: lift, gaz, energie electrica, executatnti de reparatii... Apoi suma ce era afisat pe lista de plata cuprindea salariile, indemnizatiile, impozitele si contributiile la stat, fara legatura cu furnizorul caruia i-ati platit dv.
Aceeasi suma afisata continea poate costul achizitiei unui lacat, a unui top de hartie, a unor materiale de curatenie..., cumparate de asociatie de la diverse magazine, fara legatura cu furnizorul selectat de duneavoastra.
Solutia: discutati cu presedintele si administratorul, explicandu-le ca ati gresit si rugati-i va verifice la furnizor, sa compenseze, sa intocmeasca acte contabile pentru aceasta...