avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 997 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Daca iau o saptamana de concediu fara plata voi mai ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Daca iau o saptamana de concediu fara plata voi mai putea beneficia de indemnizatie pentru CCC?

Buna ziua!
Daca de la ineputul anului sunt in conediu de risc maternal si raman descoperita 1 saptamana pana intru in prenatal, un concediu fara plata pt acea saptamana imi opreste dreptul la indemnizatia de crestere a copilului?Trebuie sa mentionez faptul ca am avut toate cele 126 de zile de concediu de risc.
Spuneti-mi daca am dreptul la concediul de odihna pt acest an, tinand cont de faptul ca din prima zi al acestui an sunt in medical.
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 16:35, 21 Aprilie 2012
Daca este vorba de numai o saptamana atunci veti pitea sa beneficiati de indemnizatie pentru CCC deoarece sint permise si fractiunile de luna, asa cum spune OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor:

Art. 4
(1) In calculul celor 12 luni prevazute la art. 2 alin. (1) se includ si fractiunile de luna in care s-au realizat venituri supuse impozitului, precum si cele in care solicitantii s-au aflat in situatiile prevazute la art. 2 alin.(5) si (6), considerate luna intreaga.

(2) Prin fractiune de luna se intelege efectuarea a cel putin jumatate din zilele lucratoare din acea luna in care persoana indreptatita a realizat venituri supuse impozitului ori s-a aflat in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 2 alin. (5) si (6).

(3) Prin exceptie, se accepta ca de cel mult 3 ori fractiunea de luna sa fie constituita dintr-un numar mai mic de zile lucratoare decat cel prevazut la alin. (2).