avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1944 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie pentru CCC in cazul mamei studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie pentru CCC in cazul mamei studente

Eu sunt o studenta la zi, dar am intrerupt cursurile mele dintre liceu si universitate, dar nu am intrerupt niciodata universitatea. Mi-se poate gasi bani pentru maternitate?
Si daca o sa primesc, se poate continua studiile mele dupa nastere, or concediu de 2 ani e obligatoriu?
Si primesc pensie de urmas dupa tatal meu, se poate gasi ambele in aceas timp?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 09:54, 23 Aprilie 2012
1. Daca in cele 12 luni premergatoare nasterii sunteti studenta la zi atunci veti putea beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) pana la varsta de 2 ani.

2. In timpul CCC puteti sa urmati, in continuare, cursurile facultatii.

3. Nu veti putea beneficia de concediu de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) si de aceea veti beneficia de CCC incepand cu data nasterii copilului.

4. Pensia de urmas nu este un venit profesional impozabil care se ia in calculul indemnizatiei pentru CCC si se poate cumula cu aceasta indemnizatie.
Ultima modificare: Luni, 23 Aprilie 2012
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie student MadalinaMadd MadalinaMadd Daca sunt studenta anul 2, sunt insarcinata si voi ingheta anul, dar asta insemnand sa termin si cel de-al 2-lea semestru, pot primi indemnizatie pt cresterea ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie prenatal si postnatal (ccc) pe perioada studiilor postliceale laurentiu-77 laurentiu-77 Buna ziua... Sunt eleva in anul 3 la postliceala sanitara particulara (Carol Davila), invatamant de zi...Sunt in ultimul an si voi naste la sfarsitul ... (vezi toată discuția)