avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... desfiintare post
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

desfiintare post

Buna seara,
Inainte cu 3 saptamani, am fost anuntata verbal ca postul meu se va desfiinta, iar un alt post nu au care sa-mi-l ofere si in plus nu se mai fac angajari in cadrul firmei datorita crizei financiare. Eu de atunci sunt in concediu medical. Nu am primit insa nici o hartie in scris. Ma intereseaza daca dupa terminarea concediului meu medical, in data de 18., (firma intra in concediu de iarna pe o perioada de 2 saptamani), imi poate fi desfacut contractul de munca, eu nemaibeneficiind de zile de concediu de odihna decat 2?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:38, 5 Decembrie 2008
Decizia de concediere pentru defiintarea postului trebuie sa fie emisa numai dupa efectuarea preavizului de 20 de zile lucratoare. Inainte de a se emite decizia, angajatorul trebuie sa instiinteze in scris pe salariat ca intra in preavizul prevazut de lege in cazul concedierii pentru desfiintarea postului.
Daca in perioada de preaviz, se intra in concediu medical termenul de preaviz se suspenda urmand a fi fi reluat dupa terminarea acestui concediu.
CO neeefectuat se compenseaza in bani la incetarea c.i.m. De asemenea, in perioada de preaviz se poate lua CO.
In primul rand va multumesc pentru raspunsuri.